Menu

איך לבחור מקרן קולנוע ביתי

לראות סרט כמו בקולנוע מבלי לצאת מהבית, זה פינוק אמיתי, חוויה שאפשר לקבל באמצעות מקרן קולנוע בייתי. מדובר על מקרן ייחודי ומשודרג, חזק יותר ממקרנים אחרים. הוא יכול להאיר בעוצמה רבה יותר והתמונה שמשודרת איכותית וברזולוציה גבוהה באופן משמעותי מהאחרים.

איך לבחור מקרן קולנוע ביתי

על מנת לבחור את המקרן המתאים יש צורך ראשית לבדוק כמה נתונים, בראש ובראשונה את הצורך במקרן ואת אופן ותדירות השימוש. מכיוון שיש סוגים רבים ומגוונים של מקרנים הנעים בטווח מחירים רחב מאוד, חשוב לדעת היכן מעוניינים להתקינו ומה התקציב שמוכנים להשקיע.

בקבלת ההחלטה היכן להתקין את המקרן יש לבדוק את גודל החדר, האם המקרן אמור להיות בסלון, האם מקדישים לו חדר מיוחד, כולל התאמת התאורה, החשכת קיר וכד’, לכל החלטה כזו השלכה גם על איכות הצפייה ובעיקר על המחיר.

באופן עקרוני מקרני קולנוע ביתי נחלקים לשני סוגים מהם יש לבחור DLP או LCD , אמנם אין להם פערים משמעותיים באיכות התמונה, אך בהחלט יש שונות בפרמטרים אחרים. על מנת להחליט איזה סוג לרכוש חשוב לבדוק את ההבדלים בניואנסים של הרזולוציה, בגודל המכשיר, האם משמיע זמזום בעת ההפעלה, כיצד הוא פועל כאשר אין חשכה מוחלטת וכד’ לגודל וניידות המכשיר גם השפעה על הבחירה, האם המקרן סטטי בחדר ייעודי לקולנוע או האם יש לניידו, חשוב לבדוק כיצד כל בחירה משפיעה על איכות ההקרנה.

למעשה, בחירת מקרן קולנוע ביתי צריכה להיות מושפעת הן מהמיקום, מהחוויה שמבקשים לייצר וכמובן מהמחיר שמוכנים לשלם. זאת כמובן תוך ביצוע סקר איכות, עלות וכמובן תמיכה ושירות שחשובים לאורך זמן.

שתפו את המאמר:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נגישות

איסוף עצמי LPR כפר יונה (לאחר אישור כשההזמנה מוכנה לאיסוף)

משלוח סטנדרט עד הבית: 35 ₪

משלוחים חריגים (מידות גדולות/משקל גדול מ-20 ק״ג): 70-250 ₪

דמי המשלוח הסופיים מופיעים בדף סיכום ההזמנה (לפני התשלום)
במידה ובהזמנה מעורב מוצר קטן ומוצר שמשלוחו מוגדר כמשלוח חריג דמי המשלוח יגבו לפי הגבוה מביניהם.

המשלוחים מסופקים עם חברת שליחויות/נהגים עד 1-7 ימי עסקים (ייתכנו עיכובים לאזורים חריגים) בכפוף למדיניות משלוחים

preloader