Menu

עוברים דירה? הכינו את עצמכם לבית חכם

לפעמים נדמה שכל החידושים, המכשירים והאפשרויות המתקדמות שנועדו להקל מעלינו את החיים מעט מסרבלים את היום שלנו. לזכור לכבות, להפעיל בזמן, לנעול או לפתוח – כל כך הרבה משימות קטנות אך בעלות משמעות מונחות לפתחנו. כיצד ניתן להקל על החיים ולאפשר לעצמנו לנהל את הבית שלנו ואת כל הפעולות השגרתיות בקלות יתרה?

הפתרון – בית חכם

מתוך הבנה לצורך פיתחו חברות פתרונות שונים, הפתרונות הללו נועדו לאפשר שליטה נוחה על המערכות השונות שיש כיום בכל בית. מערכת זו ניתנת לתפעול בעזרת הסמארט פון או המחשב. מה שמקל מאוד על ביצוע המטלות ועל ניהול הבית. המערכת יכולה להדליק באופן אוטומטי את הדוד, לכבות אוטומטית את המזגנים כאשר יוצאים מהבית, להדליק את האור בעת הצורך וכן הלאה. היות והמערכת מתבססת על חיבור אינטרנטי ניתן לשלוט עליה מכל נקודה ברחבי העולם. חשוב לציין שזו מערכת מאובטחת שמבטיחה שרק מי שמורשה לטפל בה ולבצע פעולות יוכל לעשות זאת.

שימו לב – כדי לאפשר שימוש במערכת גם בשבת וחג היא הותאמה לשימוש כזה, ומאושרת על ידי המכונים הרלוונטיים לעניין זה.
על המפסקים החכמים

בית חכם מתנהל באמצעות חיבור למערכת מרכזית שמאפשרת שליטה על הנעשה. מערכת זו צריכה להיות מחוברת לכל מקורות הכוח בבית. וזה אומר שכדי שהיא תשלוט על כל המפסקים ותוכל לשנות את המצב של מפסק תאורה חכם או מפסק חכם לדוד, יש להתאים את כל המפסקים והשקעים לשימוש. לפיכך יש להחליף את המפסקים למפסקים חכמים שנקלטים במערכת החכמה. מה שיאפשר שליטה מלאה של המערכת על המפסק החכם.

כדי להפוך את הבית שלכם לחכם יש צורך לבצע עבודות שונות והתקנה של מפסקים וחיבור חוטי חשמל בצורה הרצויה. כך שאכן ניתן יהיה לשלוט במערכת ולבצע בה את מכלול הפעולות.
על התועלת המשמעותית של המערכת

אתם חוזרים הביתה, רוצים להיכנס בנחת לבית מאוורר ומואר, בלי לחוש שאתם מעירים עכשיו את הבית הריק שלכם לאחר שעות הבוקר בהן שהיתם בעבודה… תוכלו לכוון את המערכת בצורה כזו שבשעה היעודה האורות נדלקים, התריסים מורמים ואפילו דוד השמש יכול להידלק לכבודכם בשעה הרצויה. כך שתחושו שהבית חיכה לכם… כמו כן ניתן לקבוע תרחישים שונים. לדוגמה, קבלת התראות באימייל במידה ובוצעה פעולה מסוימת. כך תוכל להיות מעודכנים לגבי השקית הגינה או פתיחת השער החשמלי לבית שלכם.
תכנון מראש ושימוש לאורך זמן

שימו לב שניתן להגדיר את ההגדרות שלכם במערכת וליהנות משימוש מועיל לאורך זמן. פעם אחת הגדרתם את שעת הקימה שלכם בבוקר, ציינתם את השעות המיוחדות לשבת – ואתם נהנים לאורך זמן ממערכת חכמה שעוזרת לכם לנהל את היום שלכם בצורה נוחה וחכמה במיוחד.

כך זה כשציוד טכנולוגי מתקדם עוזר לכם באופן אישי ומותאם.

שתפו את המאמר:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נגישות

איסוף עצמי LPR כפר יונה (לאחר אישור כשההזמנה מוכנה לאיסוף)

משלוח סטנדרט עד הבית: 35 ₪

משלוחים חריגים (מידות גדולות/משקל גדול מ-20 ק״ג): 70-250 ₪

דמי המשלוח הסופיים מופיעים בדף סיכום ההזמנה (לפני התשלום)
במידה ובהזמנה מעורב מוצר קטן ומוצר שמשלוחו מוגדר כמשלוח חריג דמי המשלוח יגבו לפי הגבוה מביניהם.

המשלוחים מסופקים עם חברת שליחויות/נהגים עד 1-7 ימי עסקים (ייתכנו עיכובים לאזורים חריגים) בכפוף למדיניות משלוחים

preloader