Menu

המלצות לעיצוב הבית באמצעות תאורה

אם אתם מתכננים לשפץ את ביתכם בטח תשמחו לדעת שאפשר לעשות זאת בזול.למעשה, כל שאתם צריכים לעשות הוא להצטייד בגופי תאורה מתאימים ולהמשיך לקרוא עד הסוף. מיד נסביר על חשיבות מיקום התאורה, על סוגי התאורה הקיימים וגם על חשיבות בחירת בעל המקצוע להתקנת התאורה.

חשיבות מיקום התאורה

אולי תופתעו לדעת אבל למיקום התאורה חשיבות רבה כי לכל אזור בבית אופי משלו, כך שהתאורה צריכה להתאים לאופי זה. למשל במקומות אינטימיים כמו סלון, בפינת האוכל וחדרי השינה מקובל להצטייד בתאורה רכה ונעימה ואילו באזורי עבודה (חדר עבודה למשל) מומלץ הפוך – להצטייד בתאורה בהירה וחזקה יותר.

והמלצה שלנו – קחו בחשבון את הנתונים של החלל, למשל כיווני האור הטבעי, את המפלסים השונים בבית (במידה ויש) ואת כיווני האוויר כדי לחשב את מספר גופי התאורה הנדרשים. ואגב, אם אתם רוצים ליצור אווירה נעימה עם הרבה אור – שלבו בבית נורות חמות (אור צהוב) ונורות קרות (אור לבן או טבעי). ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם – אין לכך השפעה על עוצמת האור.

חשיבות בעל המקצוע

שכירת בעל מקצוע איכותי להתקנת תאורה מאפשר למנוע חפירה מיותרת בקירות ויותר מכך – לתקן טעויות קודמות במבנה, להעצים חלקים מסוימים בחלל ולהסתיר פגמים כאלו ואחרים. למעשה, בעל מקצוע זה הוא התחליף שלכם לרמונט כללי והוא זה שהופך את החזון למעשה, כלומר הוא האיש שבזכותו מועבר המסר הנדרש באמצעות התאורה.

למשל, הוא זה שימקם בפועל את גופי תאורה ויקבע את הזווית שלהם כדי ליצור מיקוד. ואל יקל הדבר בעיניכם כי העובדה שגופי תאורה יכולים להצביע כלפי מטה/מעלה, לתת דגש לחפצים שונים ועוד עושה הבדל משמעותי בעיצוב הבית.

סוגי התאורה

כיום ניתן לבחור בין סוגי תאורה שונים בעלי תצרוכת חשמל שונה. למשל, תאורה שמבוססת על פנל לד איכותי או פסי לדים מאפשרת ליהנות מכל העולמות : גם לחסוך בחשמל וגם ליהנות מתאורה איכותית למשך זמן ארוך יותר .

אמנם גופי תאורה דקורטיביים מהווים סוג של תכשיט לבית, אבל גופי תאורה נסתרים (למשל פנל לד) נחשבים לאלמנט פיסולי ומאפשרים ליהנות מכל העולמות: לשטוף את החלל באור וליצור אווירה אינטימית כאשר עושים שימוש באופציית העמעום. ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם גם בתחום הזה מסיבה אחת – כיום יש גופי תאורה נסתרים איכותיים שמונעים סינוור.
אז מה עושים?

אם הלכתם קצת לאיבוד בין המושגים אתם מוזמנים לפנות למומחים בתחום התאורה – אנשי LPR+ שמעניקים פתרונות כוללים בתחום התאורה, מלווים את הלקוח ואפילו דואגים להתקנה של גופי התאורה.

אנשי החברה עושים שימוש בכלים ניהולים ותעשיתיים מתקדמים במטרה אחת – לתת לכם את השירות הטוב, היעיל והמהיר ביותר בתחום התאורה ואתם יכולים להיות בטוחים מסיבה אחת – בחברה משווקים אך ורק ציוד של מותגים איכותיים.

שתפו את המאמר:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נגישות

איסוף עצמי LPR כפר יונה (לאחר אישור כשההזמנה מוכנה לאיסוף)

משלוח סטנדרט עד הבית: 35 ₪

משלוחים חריגים (מידות גדולות/משקל גדול מ-20 ק״ג): 70-250 ₪

דמי המשלוח הסופיים מופיעים בדף סיכום ההזמנה (לפני התשלום)
במידה ובהזמנה מעורב מוצר קטן ומוצר שמשלוחו מוגדר כמשלוח חריג דמי המשלוח יגבו לפי הגבוה מביניהם.

המשלוחים מסופקים עם חברת שליחויות/נהגים עד 1-7 ימי עסקים (ייתכנו עיכובים לאזורים חריגים) בכפוף למדיניות משלוחים