Menu

איך לבחור מצלמה לרכב?

מצלמת דרך לרכב מאפשרת לתעד כל התרחשות שגרתית או חריגה בזמן הנסיעה. חשיבותה באה לידי ביטוי במקרים של תאונה או פגיעה כלשהי ברכב והיא יכולה להוות עדות מקובלת ומהימנה בדיון משפטי בתחום התעבורה לצורך הצגת הוכחות גם בעת הגשת ערעור על דו”ח מהירות בלתי מוצדק. מלבד הצד הפונקציונלי תעבורתי, המצלמה מספקת אפשרות לצילום של הדרך והנופים.

מגוון שימושים ואפשרויות בהתאמה לצרכים האישיים

מצלמת הדרך מציגה אפשרויות צילום מגוונות ותכונות שימושיות הכוללות תיעוד הדרך לפני הרכב, צילומי חוץ ופנים במקביל, צילום בעת חנייה, הקלטות קול, צילום בחושך ועוד. המידה והמטרה הינה צילום של הדרך בלבד, הרי שמצלמה סטטית בעלת עדשה יחידה הינה מספקת. את המצלמה יש להתקין בחלקו הקדמי של הרכב. דגמי המצלמות השונים מציעים אפשרויות לכיוון המצלמה לפי הצורך. לצורך צילום פנים וחוץ במקביל יש לבחור במצלמה בעלת שתי עדשות הקרויה מצלמה דואלית או דו כיוונית. מצלמה זו שכיחה ומתאימה למוניות, רכבי הסעה ורכבים מסחריים, בנוסף ,מצלמת דרך דו כיוונית מתאימה לנהגים צעירים. בחלק מדגמי המצלמות ישנה אפשרות לצילום אחורי המשמש כמצלמת רוורס.

גורמים חשובים בבחירת מצלמת דרך:

רזולוציה – קובעת את חדות התמונה. הרזולוציות הקיימות הן של 480x 640 ו – 1080×1920.

הקלטה ושמירה של קבצים – תיעוד הדרך נשמר בקבצים על גבי כרטיס זיכרון לרוב של 32 גי’גה בייט. רובם של כרטיסי הזיכרון מאפשרים 12-16 שעות הקלטה.

מסך מובנה – מאפשר צפייה בהקלטות באמצעות קורא כרטיסים וכבל USBוכן באמצעות הטלפון הנייד בעזרת אפליקציה ייעודית. חלקם של המסכים הינם מסכי מגע וחשוב שהם לא יהוו הסחת דעת לנהג בזמן הנסיעה.

זיהוי תנועה ותיעוד מסלול הנסיעה.

עמידות והתקנה – בחרו במצלמה איכותית ובגימור בסטנדרט גבוה אשר תשרת אתכם לאורך זמן. המצלמה חייבת להיות עמידה בפני טמפרטורות גבוהות אשר יכולות להגיע ל – 50 מעלות ויותר במהלך חניית הרכב.

סוללה וחיבור למקור מתח – חיבור למקור מתח כולל אפשרות לחיבור לשקע המצת ברכב או ישירות למצבר.

אחריות

שתפו את המאמר:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נגישות

איסוף עצמי LPR כפר יונה (לאחר אישור כשההזמנה מוכנה לאיסוף)

משלוח סטנדרט עד הבית: 35 ₪

משלוחים חריגים (מידות גדולות/משקל גדול מ-20 ק״ג): 70-250 ₪

דמי המשלוח הסופיים מופיעים בדף סיכום ההזמנה (לפני התשלום)
במידה ובהזמנה מעורב מוצר קטן ומוצר שמשלוחו מוגדר כמשלוח חריג דמי המשלוח יגבו לפי הגבוה מביניהם.

המשלוחים מסופקים עם חברת שליחויות/נהגים עד 1-7 ימי עסקים (ייתכנו עיכובים לאזורים חריגים) בכפוף למדיניות משלוחים

preloader