Menu

מצלמות אבטחה לבית

מצלמות אבטחה לבית

מצלמות אבטחה לבית

אם גם אתם נכנסתם לסטטיסטיקה כי פרצו אליכם הביתה, בטח אתם כבר יודעים למה צריך מצלמת אבטחה ביתית. אם אתם עדיין בצד הבטוח של המשוואה, בטח תשמחו לדעת שיש סוגים שונים של מצלמות שיכולות להגן עליכם ולהבטיח דבר אחד – שלכם זה באמת לא יקרה. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות שהמשפט “ביתי הוא מבצרי” יכול להיות נכון.
סוג ראשון – מצלמת אבטחה ביתית מסוג כיפה

מצלמה זו קיבלה את שמה מהעיצוב שלה שדומה לכיפה, אבל אין זה אומר שהיא מצלמות בצורה עגולה או מוגבלת בזווית הצילום שלה. למעשה, מצלמת כיפה מצלמת בזווית רחבה במיוחד והכיפה מקשה על הפורצים מסיבה אחת – אי אפשר לזהות את כיוון העדשה.

ובטח תשמחו לדעת שבמצלמות אלו ניתן לבצע פעולות שונות, למשל להתמקד על אובייקט מסויים באמצעות זום, לצלם באופן תרמי ועוד. כמו כן הן יכולות להסתובב, להיות מוטות לכיוון מסוים ואפילו יש מצלמות מסוג זה שעמידות בפני ונדליזם.

מצלמה זו נחשבת למצלמה הטובה ביותר לשימוש בחללים מקורים כמו בתי מגורים ואנחנו אומרים – מה שטוב לשדות תעופה, לבנקים ולמשרדים בטח יהיה טוב גם לכם. והמלצה שלנו – קבעו את העדשה על אזור מסוים שהוא החשוב עבורכם במיוחד, למשל הכניסה או היציאה מביתכם.
סוג שני – מצלמת אבטחה ביתית מסוג בולט (צילינדר או שפתון)

מצלמות מסוג זה אמנם כוללת עדשה קבועה וממוקדת אבל יש להם יתרונות בתחומים אחרים, למשל התקנה פשוטה, כיוונון נוח, עמידות בתנאי אקלים קשים והן אפילו לא מצריכות שטח התקנה גדול. למעשה, כל אחד יכול להתקין בעצמו מצלמות מסוג זה, כך שאפשר בהחלט לחסוך עלות של מתקין.

מצלמות אלו נחשבות לאידיאליות בחללים קטנים, אבל קחו בחשבון אפשרות של תמונות שנקטעות בפינות מסיבה אחת – הצורה והעיצוב של המצלמה יכולים להפריע לפעולת הצילום, כלומר לפעולה של פילטר ועדשת המצלמה.
סוג שלישי – מצלמת אבטחה קווית

מצלמות מסוג זה נחשבות למצלמות אבטחה מסורתיות ושמרניות, כך שהרבה אנשים מסתפקים בהם פשוט כי הם מכירים אותם ויודעים שהם אמינות. עם זאת, מצלמה זו מצריכה התקנה של איש מקצוע כי היא מצריכה חישובים שונים כמו אורכים, היכרות עם תנאי השטח (כבלים של תקשורת וחשמל) ועוד.
סוג רביעי – מצלמות אבטחה ביתית אלחוטית

מצלמה זו נחשבת למצלמת האבטחה הביתית המודרנית ביותר, כך שהיא נכון להיום המצלמה המבוקשת ביותר. מצלמה זו נחשבת קלה להתקנה, כך שכל אחד יכול להתקין אותה לאחר או תוך כדי קריאת מדריך ההתקנה. מצלמה זו היא ניידת, גמישה ומוסווית, כך שהיא מתאימה גם למשרדים ולא רק לבתים.

מצלמה מסוג זה יכולה להיות מצלמה נסתרת, למשל מצלמה לצורך מעקב אחר מטפלים של תינוקות או קשישים מסיבה אחת – ניתן להטמיע אותה בשלל חפצים כמו שעונים למיניהם, עטים, גלאי עשן ואפילו גלאי עשן.

שתפו את המאמר:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נגישות

איסוף עצמי LPR כפר יונה (לאחר אישור כשההזמנה מוכנה לאיסוף)

משלוח סטנדרט עד הבית: 35 ₪

משלוחים חריגים (מידות גדולות/משקל גדול מ-20 ק״ג): 70-250 ₪

דמי המשלוח הסופיים מופיעים בדף סיכום ההזמנה (לפני התשלום)
במידה ובהזמנה מעורב מוצר קטן ומוצר שמשלוחו מוגדר כמשלוח חריג דמי המשלוח יגבו לפי הגבוה מביניהם.

המשלוחים מסופקים עם חברת שליחויות/נהגים עד 1-7 ימי עסקים (ייתכנו עיכובים לאזורים חריגים) בכפוף למדיניות משלוחים

preloader